ניתוח הגדלת חזה הוא מהניתוחים הנפוצים והשכיחים ביותר בישראל בפרט ובעולם המערבי בכלל, כניתוח אשר מאפשר לנשים רבות שביעות רצון גבוהה יותר מגופן, לצד תחושת שלמות עצמית ועלייה ברמת הביטחון העצמי.

מנגד, בשל השינוי הדרמטי שנלווה לניתוח הגדלת חזה, קיימת בקרב נשים רבות אי וודאות בקשר להליך עצמו, כאשר לעתים היעדר ידע ובקיאות בנושא עלולים לגרום לנשים שהיו יכולות ליהנות ממראה חדש אשר קוסם להם יותר לחשוש ממנו ולעתים אף לוותר עליו.

לכן, במאמר הקרוב נסקור 4 עובדות דרמטיות שחשוב שכל אישה אשר מעוניינת בשינוי אסטטי בחזה תיחשף אליהן, בין אם התעניינת בהזרקת שומן או תיקון אסימטריה, בין אם תהית אם נשארות צלקות אחרי ניתוח או אם עדיין צריך להחליף שתל סיליקון – הכתבה הזו בשבילך.

ניתוח הגדלת חזה לא פוגע ביכולתך להניק

הגדלת חזה- ניתוח הגדלת חזה על ידי דר ערן מילט מנתח פלסטי

אחד המיתוסים הוותיקים ביותר בנוגע להליך הגדלת חזה הוא שנשים שעוברות את ההליך לא יכולות להניק או יכולות להניק במידה פחותה. לכן, בראש ובראשונה חשוב להגיד ולחדד – במסגרת הגדלת חזה מוחדרים שתלים מתחת לרקמות השד, באופן שאינו משפיע בשום צורה על בלוטות החלב ובהתאם על יכולת ההנקה של המטופלת.
או במילים אחרות ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים – שום דבר לא ישתנה ביכולת ההנקה שלך כתוצאה מניתוח הגדלת חזה.

לא כל הליך הגדלת חזה מערב שתל סיליקון

בנוסף לכך, כיום ישנו מגוון רחב של כלים למען עריכת שינויים אסטטיים בחלל החזה, כאשר באמצעות שאיבת שומן מאזור מסוים בגוף למען הזרקת שומן עצמי לאחר מכן – ניתן לבצע הגדלת חזה באופן שיוצר אפקט הזהה לאפקט שנלווה להוספת נפח באמצעות שתל סיליקון.

כך למעשה מתאפשר לטפל בתופעות אסימטריה באמצעות הזרקת שומן שמאפשרת לעצב את השד סביב השתל עצמו, כאמצעי משלים המאפשר לשתל להיקלט וויזואלית בצורה טובה ושלמה יותר.

כמו כן, גם אם נעשה שימוש בשתלי סיליקון במסגרת ההליך, חשוב להבהיר כי השתלים אשר נעשה בהם שימוש כיום במסגרת ניתוח הגדלת חזה שונים משמעותית מאלו שנעשה בהם שימוש בעבר. אותו שינוי נוגע הן להליך הביקורת שקיים אודותיהם, מעטפת מודרנית וג׳ל מתקדם בעל תכונות מלאות, גמישות ורכות אופטימליים, והינם בטוחים לשימוש.

כאבי גב הם לא גזירת גורל

נשים רבות שמעוניינות ורוצות לעבור ניתוח הגדלת חזה לעתים חוששות מכאבי גב שנלווים להליך, כאלו שנגרמים כתוצאה מהוספת משקל לא פרופורציונלית לחלקו הקדמי של הגוף. לעומת זאת, כאשר מתבצע התהליך על ידי מנתח מומחה ואיש מקצוע בעל ניסיון ניתן לקיים את ההליך גם מבלי לגזור על עצמך כאב גב לצמיתות ולעתים מבלי לחוש כאבי גב בכלל!

כלומר, הסיבה לכאבי הגב לרוב טמונה בבחירה לא נכונה של שתלים, כאשר נעשה שימוש בגודל שתל סיליקון שמערער את איזון המטופלת או לחליפין כשמתבצעת בחירה בנפח שתל סיליקון גדול מדי שמכביד עליה.

אל תתפשרי על השקט הנפשי שלך

כפי שאפשר להבחין, לניתוח הגדלת חזה יש היבטים רבים שצריך לקחת בחשבון מבעוד מועד כדי להבטיח תוצאה אידיאלית ורצויה, זו שתמיד חלמת עליה או דמיינת לעצמך כשהבטת במראה וזו שתאפשר לך לאהוב את עצמך יותר.

מנגד, חלק בלתי נפרד וקרדינלי מהצלחת הניתוח הוא בחירה בדמות המקצועית הנכונה על מנת לאפשר את הפיכת החלום למציאות קיימת ומוחשית, לכן – אם את מעוניינת בניתוח הגדלת חזה, אין בחירה נכונה יותר מאשר ד"ר ערן מילט, כמומחה לכירורגיה פלסטית והגדלת חזה בעל חברויות באיגוד הישראלי והאמריקאי לכירורגיה פלסטית.

זו גם הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים וליצור עמנו קשר באתר בהקדם,
או להתקשר לטלפון 077-8043717 כדי שנוכל לחזור אלייך ולמצוא פתרון ייחודי ואישי בדיוק בשבילך.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.