שחזור שד ופטמה

למי מיועד ניתוח שחזור שד ופטמה

ניתוח שחזור שד ופטמה מיועד לנשים שחלו בסרטן השד ונאלצו לעבור כריתה מלאה או חלקית של השד. הניתוח מתאים גם לנשים שאובחנו כבעלות מוטציה גנטית הגורמת לסרטן השד שמעוניינות לכרות את שני השדיים ולשחזר אותם באופן מידי כדי למזער סיכונים לחלות במחלה. לאחר כריתה מלאה או חלקית של השד נוצר עיוות וקיים חוסר ברקמה, הכריתה גורמת גם לאסימטריה משמעותית ובולטת לעין בין שני השדיים של המטופלת.

אם עברת כריתת שד או סיימת את הטיפולים האונקולוגיים כמו הקרנות וכימותרפיה לאחר כריתת השד, ד"ר מילט יכול לסייע לך לשחזר את השד והפטמה. ניתוח שחזור של שד, הכולל גם שחזור פטמה, אפשר לעבור מיד לאחר כריתת השד. יש אפשרות לבצע את הניתוח גם חודשים ואפילו שנים לאחר כריתת השד.

הניתוח על ידי ד"ר מילט נועד לסייע לך לשקם את הביטחון העצמי, לתקן אסימטריה בשדיים ולשחזר את מראה השד כולל שחזור פטמה כפי שהיו במקור.

מחויבים לתוצאה סופית מספקת ולמראה אסתטי מרשים

בשונה מניתוחים קוסמטיים, ניתוח שחזור השד כמו גם שחזור פטמה הוא תהליך מורכב וממושך יותר. כריתת השד היא יריית הפתיחה לתחילת הליך השחזור של השד, עלייך להתאזר בסבלנות ואורך רוח, ובעזרת ד"ר מילט תיהני מתוצאה סופית מספקת ומרשימה. הניתוח יאפשר לך חיים מלאים ומאושרים ומראה אסתטי של השדיים והפטמות.

בקליניקה הפרטית שלנו תקבלי טיפול אישי על ידי ד"ר מילט. לאורך כל ההליך תיהני מיחס אישי, מייעוץ מקצועי ומליווי צמוד, הטיפול בקליניקה הפרטית הוא דיסקרטי וכרוך בחוויה נעימה וטובה, תוך רגישות למצבך. מטרת הניתוח היא להגשים את חלומותייך ומטרותייך בצורה הנכונה והמתאימה ביותר עבורך. בפגישת הייעוץ תקבלי הסברים מפורטים על שיטות הניתוח האפשריות והמתאימות לך, הכנות נדרשות, תיאור ההליך הכירורגי של שחזור פטמה ושד וכן מידע על ההחלמה והסיבוכים האפשריים.

ביטחון מלא במנתח הפלסטי

הצלחת הניתוח לשחזור השד והפטמה תלויה רבות במקצועיות ובניסיון של המנתח הפלסטי. בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט תקבלי יחסי אישי וחם ותיהני מטיפול אישי צמוד המבטיח לך הכנה נכונה לקראת ההליך הכירורגי, טיפול מקצועי מותאם אישית וליווי מלא לכל אורך תקופת ההחלמה ולאחריה.

ניתוח עם חוויה פרטית ודיסקרטית במיוחד

הקליניקה שלנו תוכננה מראש על ידי אנשי מקצוע מיומנים על מנת להבטיח לך חוויה נעימה ופרטית וכמובן דיסקרטיות מלאה. אנו מתחייבים לתור מהיר עבורך תוך התייחסות לרצונות שלך ולמראה האסתטי שברצונך להשיג. ד"ר מילט יתאים את שיטת הטיפול המתאימה ביותר עבורך, על פי ניסיונו הרב, ובהתאמה למצבך הרפואי. הוא יעניק לך הסברים מפורטים על הפרוצדורה, ההכנות וההחלמה לאחר הניתוח.

מתי מומלץ לבצע ניתוח שחזור לשדיים

את שחזור השד אפשר לבצע במעמד הכריתה, כך ניתן לשמור עור בריא מהשד, לפני ההקרנות והכימותרפיה. ניתוח מידי לאחר הכריתה חוסך ממך ניתוחים מאוחרים יותר ומשפר את הדימוי העצמי ומראה גופך כיוון שלא תצטרכי לסבול משד חסר במשך תקופה מסוימת.

עם זאת, ביצוע ניתוח שחזור של השדיים בשלב מאוחר יותר, ולא מיד לאחר הכריתה (הגדלת חזה), כולל מספר יתרונות שעלייך להתייחס אליהם. כך אינך צריכה לקבל החלטה תחת לחץ זמן ובתקופה רגישה בחייך, וגם לא תסתכני בדחיית הטיפולים האונקולוגיים בגלל ההחלמה הנדרשת.

החלמה מניתוח שחזור שד ופטמה

יש שיטות שונות של שחזור שד ופטמה, לדוגמה שחזור בעזרת שתל, שחזור אלופלסטי ושחזור אוטולוגי. ד"ר מילט יסייע לך לבחור את שיטת השחזור הנכונה והטובה ביותר בהתאם למצבך הרפואי והרגשי, ובהתאמה לרצונות שלך. יש גם מספר טכניקות לשחזור פטמה.

ישנם שיקולים רבים לבחירת מועד ושיטת הניתוח לשחזור השד והפטמה, משך הניתוח תלוי במורכבות הביצוע ובשיטה שתבחרי יחד עם ד"ר מילט. כמה שבועות לאחר הניתוח תוכלי לחזור לשגרה מלאה ועלייך להגיע לביקורות בהתאם להנחיות הרופא.

במקרים מסוימים תוכלי לתקן אסימטריה בין שני השדיים באמצעות ניתוח נוסף הכולל הרמה או הקטנת השד הבריא. לאחר הניתוח ותקופת ההחלמה תיהני מתוצאות משביעות רצון, מחיזוק הדימוי העצמי ומאיכות חיים גבוהה יותר.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​