ניתוח מתיחת ירכיים

עיצוב הירכיים לבעלי עודפי עור ושומן באזור הירך

ניתוח מתיחת ירכיים  ועיצובן מיועד בעיקר למטופלים ולמטופלות שירדו במשקל הסובלים מעודפי עור ושומן באזור הירך. הניתוח הנפוץ מטפל בעודפי העור בירך הפנימית, אך ד״ר מילט מבצע גם ניתוח להסרת עודפי עור בירך החיצונית (lateral Thigh Lift). ההליך הכירורגי אינו סתם ניתוח להסרת עודפי עור, כיוון שמטרתו העיקרית היא להעניק לירך מראה חלק, אלסטי, צעיר ואסתטי.

הניתוח לא מתאים לכל אחד או אחת, יש לעבור לפחות שתי פגישות ייעוץ ומספר בדיקות. הרופא המנתח יסביר על מהלך הניתוח, תקופת ההחלמה, סיכונים וסיבוכים אפשריים. לכן, אם את סובלת מעודפי עור ושומן בירכיים לאחר ירידה משמעותית במשקל גופך ונותרו עודפי עור הנראים כמו קפלים בעור שאינם משתפרים למרות חלוף הזמן ולמרות הפעילות הגופנית המאומצת, ד"ר מילט יכול לסייע לך עם ניתוח למתיחת הירכיים (Thigh Lift).

הניתוח נועד להקלה, לשיפור המראה האסתטי של הירכיים, למניעת תופעות כמו שפשוף של קפלי העור הגורמים לגירוי מקומי ולתחושה לא נעימה, ובנוסף תוכלי ללבוש את הג'ינס שכבר מזמן לא עלה עלייך.

ליהנות באופן מושלם מהפחתת המשקל

יש מגוון ניתוחים המתאימים למטופלות (ומטופלים) המשילות קילוגרמים רבים ממשקל גופן. אחרי ירידת משקל דרסטית באמצעות דיאטה או ניתוח בריאטרי, רוב המטופלות שמחות מהתוצאה אך המראה של קפלי העור באזור הירכיים צורם ומפריע להן. לא ניתן להעלים את עודפי העור באמצעות פעילות גופנית, תכשירים שונים או ירידה נוספת במשקל – הפתרון הנכון הוא לעבור ניתוח למתיחת ולעיצוב הירכיים בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט.

כל מטופלת זוכה לייעוץ מקצועי, לליווי צמוד ולהדרכה, כאשר ד"ר מילט מקשיב לרצונות ולחלומות הכמוסים של המטופלת כדי לתאם ציפיות ולהציע את הטיפול המקצועי והנכון ביותר. בקליניקה הפרטית מקפידים על אווירה נינוחה ורגועה, דיסקרטיות מלאה, ניתוח מקצועי על ידי צוות מנוסה ובעל כל ההסמכות הנדרשות, כל זאת ועוד במטרה לעזור לך להגשים חלום וליהנות מירכיים אסתטיות וחלקות לאורך זמן.

חוויית אשפוז אינטימית ופרטית

בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט כל מטופלת זוכה ליחס אישי וחם, לתור מהיר ולחוויה פרטית ואינטימית כדי להקל עליה. לאחר בדיקות התאמה לניתוח מתיחת ירכיים ד"ר מילט יעניק לך הסברים מפורטים לקראת הניתוח וההחלמה לאחר מכן.

הניתוח אורך כשעתיים עד שלוש שעות, בהרדמה מלאה. יש להקפיד על צום לפני הניתוח בהתאם להנחיות הרופא, ולפני הכניסה לחדר הניתוח ד"ר מילט יסמן את מיקום שאיבת השומן ומתווה הכריתה של עודפי העור. בתחילת הניתוח שואבים שומן מהאזור ובשלב השני כורתים את עודפי העור ובסוף מותחים את העור ומעצבים את הירכיים לקבלת מראה חלק, צעיר ואסתטי. הניתוח כמו כל הניתוחים לעיצוב הגוף שד״ר מילאו מבצע, מתבצע ללא שימוש בנקזים.

אחרי הניתוח שוהים בחדר התאוששות תחת השגחת רפואית, יש לחבוש מחוך אלסטי להפעלת לחץ מתון על האזור המנותח כדי למנוע בצקות ונפיחות. עלייך להישאר לילה אחד תחת השגחה רפואית ולמחרת לאחר ביקורת תוכלי להשתחרר לביתך, לאחר הסבר מפורט על ידי ד"ר מילט כיצד לשמור על סטריליות והיגיינה.

בימים הראשונים לאחר הניתוח עלייך להקפיד על שטיפת האזור ולשמור על היגיינה באזור הניתוח, לרוב סובלים מאי נוחות זמנית, מדימומים ומשטפי דם ובצקות באזור המנותח. בדרך כלל אפשר לחזור לשגרה כעבור שבוע עד שבועיים, לאחר כשבוע יש להגיע לקליניקה לביקורת ולאחר שבועיים ביקורת נוספת להחלפת הפלסטר שמונח על הצלקת.

מומלץ להימנע מפעילות גופנית במשך חודש וחצי, ללכת עם המחטב ולהימנע מהרמת משא כבד. ד"ר מילט יסביר לך לפני הניתוח על הצלקות וכיצד להגן עליהן מהשמש. את התוצאה הסופית תוכלי להתחיל לראות מיד אך לאחר חלוף הבצקות, לאחר מספר חודשים, זו תהיה התוצאה הסופית. הצלקות יופיעו בחלק הפנימי של הירך, והן ישתפרו ויתבהרו עם הזמן, אך הן לא ייעלמו לחלוטין.

כדי להבטיח שתיהני מהתוצאה עליך לבחור נכון את המנתח, כך תיהני מחוויה נעימה יותר ומתוצאה סופית נפלאה, בדיוק כפי שדמיינת.

לפרטים צרי קשר או התקשרי לטלפון 077-8043717

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​