ניתוח מתיחת צוואר

ניתוח מתיחת צוואר- למראה יפה וצעיר וללא קמטים

ניתוח מתיחת צוואר נועד לתקן את פגעי הזמן עקב הזדקנות עור הצוואר. במרבית המקרים עור הצוואר מזדקן לפני התבגרות והזדקנות הפנים, התופעה מטרידה נשים רבות באוכלוסייה, גם צעירות, כיוון שמראה העור מסגיר את הגיל שלהן.

אם את סובלת מהמראה האסתטי של אזור הצוואר ומעור מדולדל ורפוי, ד"ר מילט יכול לעזור לך באמצעות ניתוח מתיחת צוואר, לעיתים בשילוב ניתוח למתיחת עור הפנים. הפרוצדורה מתאימה בעיקר למטופלות (גם למטופלים) הסובלות מריבוי קמטים ועודפי שומן בצוואר, וכן למטופלות הסובלות מצניחת עור הצוואר והרקמות הרכות ומטשטוש קו הלסת התחתונה וקו המתאר של הסנטר והצוואר. 

מגשימים עבורך את כל רצונותייך

ניתוח מתיחת צוואר מאפשר לך לשפר משמעותית את המראה הכללי, ובמיוחד את מראה הצוואר. הזדקנות עור הצוואר לפני הזדקנות הפנים גורמת למראה מבוגר בקרב נשים צעירות יחסית, זו הסיבה שההליך הכירורגי למתיחת הצוואר נפוץ בקרב נשים בכל הגילים, וגם לא מעט גברים לאחר גיל 40 עוברים את הניתוח מסיבות אסתטיות.

טיפול אסתטי בצוואר על ידי מנתח פלסטי מנוסה

חשוב לבחור נכון את המנתח הפלסטי כדי להשיג את התוצאות הרצויות לטווח ארוך וליהנות מחוויית טיפול נעימה ואישית. בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט תקבלי תור מהיר, הטיפול ניתן על ידי ד"ר מילט בעצמו. הרופא המנוסה מחויב לעקרונות המנחים את המרפאה המקצועית, כדוגמת מצוינות בביצוע, הגשמת החלומות של המטופלת, ניתוח ברמה גבוהה המבטיח את התוצאות הרצויות וטיפול צמוד הכולל ייעוץ וליווי מקצועי משלב פגישת ההכרות, דרך ההכנות והניתוח עצמו ועד סוף תקופת ההחלמה ושלב הביקורת הסופית.

חוויה אינטימית ודיסקרטית בקליניקה הפרטית

הקליניקה הפרטית של ד"ר מילט תוכננה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ על מנת להבטיח לך ולכל המטופלים והמטופלות חוויה אינטימית ופרטית, דיסקרטיות מלאה בבדיקות, בפגישות ובהליך הכירורגי, ושירות לבבי עם יחס אישי וחם. 

לאחר תיאום תור תוזמני לפגישה פרטית ואישית עם ד"ר מילט בקליניקה הפרטית שלו. במהלך הפגישה הוא יקשיב לכל חלומותייך ויאפיין את רצונותייך ואת המראה שברצונך להשיג לאחר הפרוצדורה. ד"ר מילט יפרט אודות ההליך הכירורגי, ההכנות הנדרשות לקראת הניתוח, תקופת ההחלמה, סיבוכים וסיכונים אפשריים, תופעות לוואי לאחר הניתוח ושיטות אפשריות.

בפגישה השנייה לפני הניתוח נצלם אותך לצורך תכנון ההליך הכירורגי וכדי להשוות את הצילומים לפני ואחרי. כך תוכלי להתרשם מההבדל המשמעותי ומהמראה האסתטי והאטרקטיבי שלך לאחר מתיחת הצוואר.

חוויית הניתוח ושלבי תקופת ההחלמה

לקראת הניתוח עלייך לעבור מספר בדיקות על פי ההנחיות של ד"ר מילט. בין השאר תידרשי לעבור בדיקות דם, אק"ג, ספירת דם, תפקודי קרישה ועוד. לפני הניתוח עלייך להפסיק לעשן לפחות ארבעה שבועות, כמו כן עלייך להפסיק נטילת תרופות נוגדות קרישה ולהפסיק נטילת תוספי מזון העלולים לפגוע בקרישת הדם.

ניתוח למתיחת הצוואר נמשך כשעה וחצי עד שעתיים ומתבצע בהרדמה מקומית או כללית, בהתאם להיקף הטיפול הנדרש ומורכבות ההליך הכירורגי. אצל מבוגרים מקובל לסלק את עודפי העור, לחתוך שרירים ולהדק אותם ולרוב שואבים רקמות שומן מהאזור כדי לפסל מחדש את הצוואר ולהדק את העור. החתכים לרוב מוסתרים מאחורי האוזניים. בגברים ניתן לבצע הליך קצר ופשוט יותר מחתך קדמי בלבד.

לאחר הניתוח תועברי לחדר התאוששות, יתכן ותסבלי מכאבים באזור במשך מספר ימים, מסימנים כחולים ומבצקת קלה, התופעות חולפות מאליהן תוך מספר ימים. כעבור שבוע עלייך להגיע לקליניקה הפרטית של ד"ר מילט לביקורת ראשונית. תוכלי לחזור לעבודה ולשגרה כמעט מלאה כשבוע לאחר הניתוח, עלייך להקפיד על הנחיות הרופא להשגת התוצאה האופטימלית.

לאחר כחודש וחצי תוכלי לחזור לפעילות מלאה, הצלקות יתבהרו מעצמן עם הזמן ואת התוצאה הסופית תראי כארבעה חודשים לאחר הניתוח. הניתוח למתיחת הצוואר על ידי ד"ר מילט ייתן לך צוואר חלק, בדיוק כפי שרצית ודמיינת.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​