ניתוח הרמת גבות

ניתוח הרמת גבות- לשפר את מראה הפנים שלך

ניתוח להרמת הגבות נועד להשיב לגבות את צורתן המקורית והטבעית ולשפר את מראה החלק העליון של הפנים והיופי הכללי. למיקום ולצורת הגבות יש השפעה ניכרת על מראה הפנים וההופעה הכללית, הניתוח נועד לשפר את פגעי הגיל כיוון שככל שמתבגרים העור והגבות צונחים מטה ומתקבל מראה של פנים מבוגרות ועייפות.

אם את סובלת מתופעת צניחת הגבות ומדלדול ברקמות העור בחלק העליון של פנייך, הפתרון הנכון והמומלץ לפי ד"ר מילט הוא כירורגי. לעיתים מבצעים ניתוח הרמת גבות בשילוב ניתוחים אסתטיים נוספים כמו הרמת עפעפיים עליונים ומתיחות פנים וצוואר.

בגיל צעיר יחסית אפשר לדחות את הניתוח ולהרים את הגבות באמצעות הזרקת בוטוקס. לכן, הפרוצדורה הכירורגית מתאימה בעיקר לנשים החוות צניחה באזור הגבות ולרוב גם המצח, התופעה עלולה להפריע לשדה הראייה.

תוכנית הניתוח מותאמת לרצונות שלך

הכלל המנחה בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט הוא להגשים את כל הרצונות והחלומות של הלקוחות, נשים וגברים כאחד. חוויית הניתוח בקליניקה הפרטית שלנו מבטיחה לך אינטימיות מלאה, דיסקרטיות וטיפול מקצועי על ידי ד"ר מילט לכל אורך שלבי הבדיקות, ההכנה לקראת הניתוח, הניתוח עצמו ועד הביקורת הסופית ולאורך תקופת ההחלמה.

תוצאות מושלמות מחייבות בחירה נכונה של המנתח

ניתוח הרמת גבות נחשב לפרוצדורה יחסית שכיחה, יש מספר טכניקות ולעיתים כדאי לשלב ניתוחים נוספים כדי להשיג את התוצאה הרצויה ולהעניק למטופלת מראה אסתטי, צעיר ורענן יותר. בחירת שיטת הניתוח תלויה ברצונות שלך, בגילך, במיקום קו השיער, במצב עור הפנים ובממצאים אנטומיים אחרים. עלייך להרגיש בטוחה לכן חשוב לבחור מנתח מנוסה ומוכר כמו ד"ר מילט, כך מפחיתים סיכונים ופחדים וזוכים לתוצאות מרשימות בהתאמה להעדפות האישיות שלך.

חוויית טיפול אינטימית ופרטית

בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט תיהני מתור מהיר ומטיפול מסור ויעיל. לפני הניתוח עלייך להגיע לשתי פגישות עם ד"ר מילט ולעבור מספר בדיקות. בפגישת ההכרות הוא יקשיב לרצונות שלך ויתאם אתך ציפיות, ד"ר מילט יבצע אבחון מהיר כדי לסייע לך לבחור את הטכניקה המתאימה והנכונה ביותר עבורך.

חוויית הטיפול בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט מבטיחה לך אווירה רגועה ונינוחה, אינטימיות ופרטיות, דיסקרטיות מלאה ושירות אישי המלווה ביחס חם. בפגישה לפני הניתוח נצלם אותך כדי לתעד את התוצאות ולאפשר לך להתרשם מאיכות הביצוע ומההבדל המשמעותי המקנה לפנייך מראה אסתטי, צעיר ורענן.

הליך הניתוח ותקופת ההחלמה

ניתוח הרמת גבות מבוצע בחדר ניתוח. לפני הניתוח עלייך לעבור בדיקות דם, אק"ג, צילום פנים, צילום חזה (מעל גיל 60) ואם משלבים ניתוח נוסף כמו הרמת עפעפיים עלייך לעבור בדיקת עיניים יסודית. עליך להפסיק לעשן שבועיים לפני הניתוח. כשבועיים לפני הפרוצדורה עלייך להפסיק נטילת תרופות נוגדות קרישת דם, להפסיק נטילת תוספי תזונה ומזון העלולים לפגוע בקרישת הדם ויש להקפיד על צום במשך 8 שעות.  

במהלך הניתוח ד"ר מילט מבצע חתך זעיר בקו השיער הקדמי או בגבול העליון של הגבה, דרך החתך הוא מסיר עודפי עור, מייצב את הרקמות ומפסל את הגבות בגובה האופטימלי לקבלת המראה הרצוי. בסוף הניתוח הוא סוגר את החתך באמצעות תפרים.

מה קורה לאחר הניתוח

לאחר הניתוח תועברי לחדר ההתאוששות, יתכן ותסבלי מבצקת מקומית, מסימנים כחולים באזור, מנפיחות, משטפי דם ומכאב. שטפי הדם ייעלו תוך כשבוע, הנפיחות והבצקת יחלפו תוך מספר ימים, אך חשוב להקפיד על הנחיות ד"ר מילט כמו שכיבה בראש מורם, היגיינה באזור קווי התפר, קומפרסים קרים, מריחת משחה אנטיביוטית ושימוש בטיפות עיניים.

כשבוע לאחר הניתוח תוכלי לחזור לעבודה מלאה. בתקופת ההחלמה עלייך להימנע מהרמת משא כבד, מפעילות גופנית מאומצת, מחשיפה לשמש, מעישון וצביעת השיער. הניתוח בקליניקה של ד"ר מילט יסייע לך להשיג את המראה הצעיר והרענן, להילחם בפגעי הזמן וליהנות מתוצאה מרשימה לטווח ארוך.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​