עיצוב סנטר באמצעות שתל

עיצוב סנטר באמצעות שתל מיועד בעיקר לבעלי סנטר נסוג. לסנטר יש תפקיד מרכזי במסגרת הפנים וליצירת פרופורציה נכונה ומרשימה בפנים. אם אתם סובלים ממראה של סנטר נסוג, קטן או שקוע, וממראה של פנים חלושות או מצניחת עור הצוואר וסנטר כפול, ד"ר מילט יכול לעזור לכם.

מטרת הניתוח של עיצוב סנטר באמצעות שתל היא להאריך ולהגדיל את הסנטר שלכם באמצעות שתל סיליקון. ד"ר מילט יכול לשוות לסנטר שלכם מראה נשי ואסתטי או מראה גברי יותר, הניתוח מתאים גם לצורך הרחבת סנטר צר כדי לקבל מראה פרופורציונלי ומרשים.

פיסול הסנטר והפנים בהתאם לרצונות שלכם

נשים וגברים כאחד חיים עם סנטר נסוג או מפוצל אך הם אינם מסוגלים להביע במילים מה מפריע להם במראה הפנים שלהם. ד"ר מילט יכול לאבחן ברגע אחד כיצד ניתוח סנטר יכול לשפר את הפרופורציה של פני המטופלים, זהו הליך כירורגי המחייב ידע וניסיון עשיר, התוצאה נראית טבעית לחלוטין ובהליך יחסית מהיר וקל נשים יכולות להפוך קו לסת במראה גברי לנשי, עגול ורך יותר, בעוד גברים יכולים לעצב את הסנטר שלהם מחדש וליהנות ממראה גברי ואסתטי יותר.

ביטחון מלא במנתח הפלסטי

עליכם לבחור בקפידה את המנתח הפלסטי כדי להרגיש בטוחים תחת סכין המנתחים ועל מנת קבל את התוצאות הרצויות בהתאם לרצונות שלכם. במרפאה הפרטית של ד"ר מילט תקבלו יחס אישי, הטיפול מבוצע על ידי ד"ר מילט, ולכל אורך ההליך הוא עומד לרשותכם, משלב פגישת האבחון והייעוץ, דרך הניתוח ועד הביקורות וההחלמה.

חוויית הניתוח בקליניקה של ד"ר מילט

בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט כל המטופלים זוכים לתור מהיר ולטיפול מקצועי וברמה הגבוהה ביותר. הקליניקה תוכננה היטב כדי לספק אווירה נעימה ורגועה, פרטיות ודיסקרטיות מלאה ותנאים נוחים בטיפול.

בפגישת הייעוץ הראשונית ד"ר מילט יסביר לכם על הפרוצדורה שעליכם לעבור לפני ניתוח עיצוב סנטר, לאחר שיקשיב לחלומות ולרצונות שלכם. תכנית הטיפולים מותאמת לרצונות שלכם, החלום שלכם מנחה את צוות הקליניקה ומסייע לד"ר מילט להתאים את הטיפול הנכון והמתאים ביותר למבנה הפנים שלכם, לגילכם ולמראה האסתטי שברצונכם להשיג. בפגישת הייעוץ תקבלו הסברים מפורטים על הפרוצדורה, סיכונים, סיבוכים אפשריים, הכנות לקראת הניתוח, החלמה ועוד.

בפגישה הסופית לפני הניתוח כדאי להביא בגד נוח מהבית לצורך צילומי לפני ואחרי. לאחר ההחלמה יצלמו אתכם פעם נוספת כדי שתוכלו להשוות בן הצילומים ולהתרשם מתוצאות הניתוח ומהמקצועיות של צוות הקליניקה.

ניתוח עיצוב סנטר באווירה נעימה ודיסקרטית

ד"ר מילט מתאים את שתל הסנטר העשוי מסיליקון באופן אישי לכל מטופל או מטופלת. שתלי הסיליקון מגיעים במגוון מידות, השתלים נבדלים זה מזה בעובי, ברוחב ובבלט. במקרים חריגים יש אפשרות לפסל שתל סנטר מותאם אישית לפי מידות מדויקות. במהלך הניתוח ד"ר מילט מבצע חתך זעיר בתוך הפה ובקדמת החניכיים או חתך קטן בחלק התחתון של הסנטר.

בקליניקה שלנו אפשר לשלב ניתוחים פלסטיים נוספים לעיצוב ולפיסול הפנים כדי להפחית את מספר הניתוחים שעליכם לעבור.

תהליך ההחלמה מניתוח עיצוב סנטר באמצעות שתל סיליקון

לאחר ניתוח עיצוב סנטר תועברו לחדר התאוששות, הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה. הניתוח עצמו מהיר יחסית, כחצי שעה בלבד, לאחר התאוששות יתכן ותחושו כאבים באזור המנותח, באזור תראו גם שטפי דם וסימנים כחולים החולפים מאליהם תוך מספר ימים. יתכן ותסבלו מבצקת באזור המנותח ומתחושת נימול באזור החולפת תוך מספר שבועות. 

יש להגיע לביקורת ולהסרת תפרים, בהתאם לצורך, כשבוע לאחר הניתוח. ד"ר מילט מקפיד על מדידות מדויקות טרם הניתוח ושם דגש רב על בטיחות ושמירה על תווי הפנים הטבעיים, תוך התאמת הסנטר לרצונות של המטופלים כדי לשפר באופן ניכר את המראה שלהם.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​