הרמת חזה / הרמה והגדלת חזה

ניתוח הרמת חזה יעניק לך הקלה והרגשת שלמות

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח לנשים עם חזה נפול מרוקן וצנוח משהיו רוצות. מדובר מעבר להקטנה של מעטפת השד בעיצובו מחדש ליצירת שד מלא, מורם ואסתטי יותר. הניתוח מוצע גם לנשים שמעוניינות להסיר שתלי סיליקון קיימים ויש צורך בהסרת עודפי עור שנותרים אחרי ההסרה.

הרצון שלך בידיים המנוסות והבטוחות של ד"ר מילט

החוויה של ניתוח בקליניקה הפרטית של ד״ר מילט תעזור לך לעבור את הניתוח בדרך הטובה והבטוחה ביותר. יחס אישי ושמירה על הפרטיות, תוך מצוינות בביצוע הניתוח ותשומת לב לפרטים הקטנים הם מהעקרונות הבסיסיים שלנו. ד״ר מילט יקשיב לרצונות שלך ולהגדרה שלך של האני האידאלי, ויעזור לך להגשים את המטרות שלך בניתוח בצורה הטובה והנעימה ביותר. הבחירות שלך ינחו אותנו משלב קביעת הייעוץ ועד הביקורת האחרונה אחרי הניתוח. יש מגוון סוגים של ניתוחי הרמת חזה עם או בלי שילוב של הזרקת שומן לעיצוב החזה והרקמות שסביבו, עם או בלי תוספת של שתלי סיליקון להשגת מלאות חסרה. ד״ר מילט יתאים עבורך את הניתוח שיתאים למצבך ויתאים לציפיות שלך מהניתוח. ד״ר מילט מבצע את מגוון הניתוחים בחזה ללא נקזים, דבר המאפשר החלמה מהירה ובטוחה יותר.

בטחון במנתח שלך ושירות אישי

במרפאה הפרטית של ד״ר מילט תקבלי יחס אישי וטיפול רפואי אישי ע״י ד״ר מילט עצמו משלב הייעוץ דרך הניתוח והביקורות. קשר בלתי אמצעי זה עם ד״ר מילט, יבטיח הכנה נכונה לניתוח הגדלת חזה, וטיפול נכון לכל אורך הדרך בהחלמה.

חוויה אינטימית ופרטית מאוד

בקליניקה הפרטית של ד״ר מילט אנחנו דואגים שהתורים לא יתארכו ושהחוויה משלב הייעוץ תהיה אישית ופרטית. חדר הייעוץ והבדיקה של ד״ר מילט נבנו במחשבה על הנוחות שלך והרגשת הפרטיות שלך.
בפגישת הייעוץ הראשונית הארוכה, ד״ר מילט ישמע את הרצונות שלך, יתאים את הניתוח בשיטה שהכי מתאימה לך לפי ניסיונו הרב, ויסביר ארוכות על הפרוצדורה, ההכנה הנכונה לקראת ניתוח מוצלח וההחלמה לאחר הניתוח.

על מנת ליהנות מתמונות לפני ואחרי, תצולמי, בנוסף לצילומים הסטנדרטים, בבגד לבחירתך (לבנים, בגד ים או בגד אחר) אותו תביאי איתך לפגישה הטרום ניתוחית, שתוכלי לאחר הניתוח להצטלם בו שוב וליהנות מההשוואה.

הרמת חזה | ניתוח הרמת חזה תמונות לפני ואחרי

ההחלמה לאחר ניתוח הרמת חזה

מיד לאחר הניתוח

תתעוררי בחדר ההתאוששות בהרגשה נוחה. תהיי עם חזית החלמה ומעליה לעיתים חבישה אלסטית. לאחר מספר שעות, תשוחררי לביתך עם הנחיות מפורטות להמשך.

בשבוע הראשון 

כבר בימים הראשונים תראי מבעד לפלסטרים את השיפור במבנה השד ובמיקום הפטמות. בימים הראשונים לאחר ניתוח הרמת חזה תהיה אי נוחות וכאבים קלים, בהם ניתן לטפל בקלות באמצעות התרופות שד״ר מילט ימליץ עליהן. המקלחת הראשונה באזור המנותח תהיה יומיים אחרי הניתוח, ואז לראשונה תסירי את החבישה והחזיה. מתחת לחזית ההחלמה, תגלי חזייה מיוחדת מפלסטר שד״ר מילט ייצר עבורך בסיום הניתוח. חזית פלסטר זו תלווה אותך במהלך בשבועיים שלושה הראשונים שלאחר הניתוח.
ניתן לישון בכל תנוחה שנוחה לך, ותלבשי את החזיה 24 שעות ביממה.
תגיעי לקראת סוף השבוע הראשון לניתוח, לפגישת הביקורת הראשונה במרפאה.

השבוע השני 

בשבוע הזה את חוזרת בהדרגה לפעילויות יום יומיות, ולקראת סוף השבוע הזה ניתן לחזור לנהיגה.
אם את עובדת בעבודה שאינה פיסית, תוכלי לחזור במהלך השבוע הזה לעבודה.
בפגישה השנייה, סביב שבועיים לאחר הניתוח תוסר חזית הפלסטר וקצוות החוטים הנמסים.

שבועות 6-8

סיימת עם חזית ההחלמה, את אמורה לשוב לשגרת החיים הרגילה שלך כולל פעילות גופנית מלאה שתהיה לך עם החזה החדש נוחה מתמיד.
הסימנים מהניתוח והבצקות יתחילו להעלם, והצלקות יתחילו להיטשטש.
יכולה לקנות בגדים חדשים, כולל חזיות ובגדי ים, שיתאימו לצורה החדשה.

השנה הראשונה

לאחר השנה הראשונה הצלקות יסיימו את הבשלתן ויגיעו לצבען הסופי, החזה יגיע לצורתו הטבעית והסופית.
תיהני מהתוצאה.

ד״ר מילט מייחס חשיבות רבה לפרטים הקטנים מההכנה לניתוח ועד לטיפול שלאחר הניתוח

חלק מהפרטים החשובים הם:

  • הסרת הכמות הנכונה של העור מכל שד.
  • תיקון אסימטריה קיימת.
  • שילוב שאיבה והזרקת שומן לחיטוב סביב החזה, או במידת הצורך משתל סיליקון.
  • יצירת פטמות ועטרות בגודל שאת אוהבת.
  • הימנעות משימוש בנקזים במרבית המקרים להחלמה קלה יותר והשגת תוצאה יפה יותר.
  • טיפול מתמשך בצלקת להשגת התוצאה הטובה ביותר.
ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​