מתיחת בטן היקפית

מתיחת בטן היקפית- לקבל את הקימורים במקומות הנכונים

ניתוח לעיצוב הגוף אינו סתם ניתוח להסרת עודפי עור. לא מספיק להוריד את העור. מדובר בהורדת עודפי העור וארגון מחדש של הרקמות להחזרת הקימורים למקומות הנכונים. נפטרים מעודפי העור ומרגישים בטחון בבגדים חדשים.

אם ירדת במשקל ואת מעוניינת בהסרת האזורים בהם השומן קודם היה, ד״ר מילט יכול לעזור עם ניתוח למתיחת פלג הגוף התחתון הנקרא- מתיחת בטן היקפית.
נוריד את ה״זיכרון״ של האני המלא יותר שלך, להקלה ושיפור המראה והנוחות בלבישת בגדים.

הרצונות שלך בראש סדר העדיפויות שלנו

ניתוח לעיצוב הגוף הוא צעד כמעט סופי בדרך שאותה תעברי. החוויה של ניתוח בטן היקפית בקליניקה הפרטית של ד״ר מילט תעזור לך לעבור את הניתוח בדרך הטובה והבטוחה ביותר. יחס אישי ושמירה על הפרטיות, תוך מצוינות בביצוע הניתוח ותשומת לב לפרטים הקטנים הם מהעקרונות הבסיסיים שלנו. ד״ר מילט יקשיב לרצונות שלך ולהגדרה שלך של האני האידאלי, ויעזור לך להגשים את המטרות שלך בניתוח בטן היקפית בצורה הטובה והנעימה ביותר. הבחירות שלך ינחו אותנו משלב קביעת הייעוץ ועד הביקורת האחרונה אחרי הניתוח.

בטחון במנתח שלך ושירות אישי

מחפשת מנתח מומחה המבצע מתיחת בטן המלצות ויחס אישי? הגעת למקום הנכון. בקליניקה של ד"ר מילט תזכי ליחס אישי וטיפול רפואי אישי ע״י ד״ר מילט עצמו משלב הייעוץ דרך הניתוח והביקורות במרפאה. קשר בלתי אמצעי זה עם ד״ר מילט, יבטיח הכנה נכונה לניתוח בטן היקפית, וטיפול נכון לכל אורך הדרך בהחלמה.

חוויה אינטימית ופרטית מאוד

בקליניקה הפרטית של ד״ר מילט אנחנו דואגים שהתורים לא יתארכו ושהחוויה משלב הייעוץ תהיה אישית ופרטית. חדר הייעוץ והבדיקה של ד״ר מילט נבנו במחשבה על הנוחות שלך והרגשת הפרטיות שלך.

בפגישת הייעוץ הראשונית הארוכה, ד״ר מילט ישמע את הרצונות שלך, יתאים את הטיפול שהכי מתאים לך לפי ניסיונו הרב, ויסביר ארוכות על הפרוצדורה, ההכנה הנכונה לקראת ניתוח מוצלח וההחלמה לאחר ניתוח בטן היקפית. ד"ר מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ובוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. ד"ר מילט הנו רופא מומחה למתיחת בטן היקפית.

על מנת ליהנות מתמונות לפני ואחרי, תצולמי, בנוסף לצילומים הסטנדרטים, בבגד לבחירתך אותו תביאי איתך לפגישה הטרום ניתוחית, שתוכלי לאחר הניתוח להצטלם בו שוב וליהנות מההשוואה.

החלמה מניתוח בטן היקפית

תהליך ההחלמה מהניתוח

תתעוררי בחדר ההתאוששות והבטן תרגיש נפוחה אבל נוחה. חגורת הבטן או המחטב תהיה עליך להבטחת החלמה מיטבית ולתמיכה בשרירי הבטן ובגב. תהיי מאושפזת ללילה אחד. למחרת בבוקר תבדקי ע״י ד״ר מילט ולאחר הסברים מפורטים על הצפוי, תשוחררי לביתך.

מתיחת בטן החלמה- בשבוע הראשון 

בימים הראשונים לאחר ניתוח מתיחת בטן תהיה אי נוחות וכאבים קלים, בהם ניתן לטפל בקלות באמצעות התרופות שד״ר מילט ימליץ עליהן.
בימים הראשונים תלכי כפופה וייקח כשבוע שבועיים להתיישר. ניתן לישון בכל תנוחה שנוחה לך, כל עוד בימים הראשונים יש כיפוף קל בין הירכיים לבטן. תגיעי לקראת סוף השבוע הראשון לניתוח, לפגישת הביקורת הראשונה במרפאה.

מתיחת בטן החלמה- השבוע השני

בשבוע השני לאחר ניתוח מתיחת בטן היקפית את חוזרת בהדרגה לפעילויות יום יומיות, ולקראת סוף השבוע הזה ניתן לחזור לנהיגה. אם את עובדת בעבודה שאינה פיסית, תוכלי לחזור במהלך השבוע הזה לעבודה.

שבועות 6-8

שישה עד שמונה שבועות לאחר הניתוח, סיימת עם חגורת הבטן או המחטב, את אמורה לשוב לשגרת החיים הרגילה שלך ולאהוב את הצורה החדשה שלך.
הסימנים מהניתוח והבצקות יתחילו להעלם, והצלקות יתחילו להיטשטש.
יכולה לקנות בגדים חדשים שיתאימו לצורה החדשה. וכמובן יכולה לחזור לעסוק בספורט.

השנה הראשונה

לאחר השנה הראשונה שבה תחווי החלמה מניתוח מתיחת בטן היקפית, הצלקות יסיימו את הבשלתן ויגיעו לצבען הסופי.
תיהני מהתוצאה.

ד״ר מילט מייחס חשיבות רבה לפרטים הקטנים מההכנה לניתוח ועד לטיפול שלאחר הניתוח

חלק מהפרטים החשובים הם:

  • הסרת עור עודף רב ככל האפשר.
  • חיזוק דופן הבטן, על מנת שלא רק יוסרו עודפי העור אלא גם יקטן המותן מבפנים.
  • שימוש בשיטות ניתוחיות שיורידו מתח מהעור לאפשר צלקת מיטבית.
  • יצירת טבור אסתטי ומתאים לרצונות שלך.
  • שימוש בשאיבת שומן היכן שניתן לחיטוב והשגת התוצאה המיטבית.
  • התאמת הצלקת לצרכיך ושמירתה נמוכה וישרה ככל שניתן.
  • נספק מחטב/ חגורה לאפשור החלמה לאחר הניתוח.
  • טיפול מתמשך בצלקת.
ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​