ניתוח הצמדת אוזניים

ניתוח הצמדת אוזניים כל הסיבות

נעשה מסיבות אסתטיות בלבד וללא השפעה על איכות ומצב השמיעה שלכם. הניתוח נועד לתקן אוזניים בולטות הפוגעות במראה האסתטי של הפנים. זו תופעה שכיחה יחסית וכ-5% מהאוכלוסייה סובלים ממנה, ללא הבדל בין בנים לבנות.

ד"ר מילט יכול לעזור לכם לתקן אוזניים בולטות ולשפר משמעותית את האסתטיקה הפנים שלכם. הסיבות לאוזניים בולטות הן גנטיות, התופעה עוברת בירושה, וכיום מומלץ לבצע את הניתוח בגיל מוקדם, החל מגיל 6 על מנת למנוע מהילד סבל מיותר בגלל הצקות והעלבות של ילדים אחרים, וכדי לשפר את הביטחון העצמי שלו. נדגיש כי תנאי לניתוח הוא הבעת רצון מהילד לעבור את הניתוח ולשפר את מראה האוזניים. 

ניתוח פשוט המבטיח תיקון התופעה לכל החיים

ניתוח הצמדת אוזניים בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט נועד לבנים ולבנות, אפשר לבצע את הניתוח גם בגילאים מבוגרים יותר. בקליניקה שלנו תקבלו יחס אישי וליווי צמוד על ידי ד"ר מילט, תוך שמירה על הפרטיות שלכם ובדיסקרטיות מלאה, תוך מצוינות בביצוע ומלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, על פי העקרונות המנחים אותנו בקליניקה.

ניתוח מהיר יל ידי מנתח פלסטי מנוסה

כל מטופל המגיע לניתוח הצמדת אוזניים בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט זוכה לייעוץ אישי ולטיפול מקצועי על ידי ד"ר מילט המנוסה. בפגישת הייעוץ הראשונית ד"ר מילט יסביר לכם על הפרוצדורה, מה גורם לתופעת האוזניים הבולטות, מהם הסיכונים והסיבוכים האפשריים, ובנוסף הוא ינחה אתכם לגבי ההכנות הנדרשות ותקופת ההחלמה לאחר הניתוח.

חוויה פרטית, אינטימית ודיסקרטית במרפאה

בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט תקבלו תור מהיר ללא עיכובים מיותרים. הרופא יקשיב לרצונות ולחלומות שלכם, הוא יסייע לכם להגשים את מטרתכם וילווה אתכם לכל אורך ההליך, משלב הייעוץ ועד ההחלמה והביקורת הסופית.

הניתוח מתאים לילדים בעלי אוזניים בולטות שהוריהם מעוניינים לתקן את הבעיה כדי למנוע סבל רב והצקות מילדים אחרים. כמו כן, הניתוח נועד לבני נוער ולמבוגרים עם חוסר סימטריה המעוניינים לעצב מחדש את האוזניים וליהנות ממראה אסתטי.

ההכנות לניתוח כוללות פגישת ייעוץ עם הרופא, בירור המצב הרפואי של המועמד לניתוח, בדיקת סימטריה של האוזניים, מדידות ואבחון הסיבה לתופעה.

בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט יתאימו את שיטת הניתוח על פי הרצונות שלכם ובהתאם למצבכם הרפואי. במהלך הניתוח מבצעים חתך קטן במקום נסתר מאחורי אפרכסת האוזן ומסירים עודפי סחוס ועור על פי תכנית הטיפולים. ברוב המקרים הניתוח יבוצע בהרדמה כללית אצל ילדים, מבוגרים יכולים להסתפק בהרדמה מקומית וטשטוש. לקראת סיום הניתוח הרופא תופר את החתך וחובש את אוזניים.

משך הניתוח-ומה קורה אחריו

הניתוח נמשך כשעה וחצי עד שעתיים, לאחר הפרוצדורה הכירורגית המטופל יועבר לחדר התאוששות ויימצא תחת השגחת רפואית צמודה.

בימים הראשונים לאחר ניתוח להצמדת אוזניים יתכנו שטפי דם באזור המנותח ועלולים לסבול מכאבים קלים יחסית. תהיה חבישה היקפית שד״ר מילט יסיר בביקורת הראשונה. חשוב להימנע ממאמץ פיזי במשך חודש וחצי, ובמשך שבועיים יש להימנע משכיבה על האוזניים בזמן שינה ומנוחה. בהתאם להנחיות ד"ר מילט יש לחבוש סרט גומי על האוזניים למשך שבועיים יום ולילה ולמשך חודש נוסף בזמן השינה.

לאחר שבוע

כשבוע לאחר הניתוח תוכלו לחזור לשגרה. יש להגיע לביקורת בקליניקה להסרת החבישה ולבדוק את תוצאות הפרוצדורה.

ד"ר מילט מבצע ניתוח הצמדת אוזניים במקצועיות ותוך תשומת לב לפרטים הקטנים ולרצונות של המועמד לניתוח. את תוצאות הניתוח ניתן לראות מיד, אך התוצאות מרשימות יותר לאחר היעלמות הבצקות ושטפי הדם המקומיים החולפים תוך פחות משבועיים. הניתוח על ידי ד"ר מילט מבטיח תיקון סימטרי לכל החיים ומראה אסתטי מרשים.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​