ניתוח מתיחת זרועות

ניתוח מתיחת זרועות- מעצבים את הזרועות במקומות הנכונים

ניתוח של מתיחת הזרועות מתאים לכל מי שרוצה ליהנות ממראה מתוח יותר של הזרועות. זהו אינו סתם ניתוח להסרת עודפי עור מאחר ובניתוח נהוג לשאוב גם שומן מהאזור כדי לעצב מחדש את הזרועות.

אם איבדת משקל רב מגופך ואם יש לך עודפי עור ושומן בזרועות העליונות, ד"ר מילט יכול לסייע לך עם ניתוח לעיצוב ולמתיחת הזרועות, בהתאם לצרכים ולחלומות שלך.

הניתוח ישפר באופן משמעותי את מראה הזרועות שלך ואת תיהני מדימוי עצמי גבוה יותר, משיפור במראה ומאפשרות ללבוש בלי כל חשש גופיות וחולצות ללא כתפיות או ללא שרוולים.

מגשימים את החלום שלך

ניתוח למתיחת הזרועות הוא צעד נוסף וחשוב בדרך שלך לעיצוב ולחיטוב הגוף ולשיפור דרסטי במראה הכללי. נשים רבות שהשילו ממשקלן קילוגרמים רבים ונשים הסובלות מדלדול שרירים בזרועות ומירידת האלסטיות של העור באזור, מוזמנות לקליניקה של ד"ר מילט כדי לעבור את הניתוח בדרך המקצועית, הבטוחה והטובה ביותר.

ד"ר מילט יקשיב לכל החלומות והצרכים הייחודיים שלך ויסייע לך להגשים את המטרות בצורה הנעימה והמקצועיות ביותר. הצרכים שלך מנחים את צוות הקליניקה משלב הייעוץ ועד ההחלמה והביקורת לאחר הניתוח.

ביטחון מלא במנתח הפלסטי שלך

בקליניקה של ד"ר מילט תיהני מיחס אישי ואדיב, ומטיפול מקצועי על ידי ד"ר מילט בעצמו. את הניתוח למתיחת הזרועות אפשר לבצע באמצעות חתכים שונים.

אנו נבחר את שיטת הניתוח המתאימה ביותר לצרכייך ולתוצאה הסופית הרצויה. ד"ר מילט ילווה אותך משלב פגישת הייעוץ, דרך ההכנות לניתוח וההליך הכירורגי ועד ההחלמה הסופית וסיום שלב הביקורות והמעקב.

חוויה פרטית וייחודית 

הניתוח מתבצע בקליניקה הפרטית של ד"ר מילט, את תיהני מליווי צמוד לאורך כל ההליך ומחוויה פרטית ואישית, בדיסקרטיות מלאה. בפגישת הייעוץ הראשונית ד"ר מילט יקשיב לרצונותייך, יסביר על הפרוצדורה שאת עתידה לעבור, ינחה אותך לגבי ההכנות הנדרשות לניתוח ויפרט על תקופת ההחלמה, הסיכונים, תופעות הלוואי ומתי תוכלי ליהנות מהתוצאה הסופית והמרשימה. בשלב זה מבצעים צילום של הזרועות לפני הניתוח, כדי שתוכלי להשוות את התוצאות לאחר ההליך.

יש ניתוחים הכוללים שאיבת שומן אך לא תמיד יש בכך צורך. הניתוח נמשך כשעתיים תחת הרדמה מלאה, אם נדרשת שאיבת שומן שואבים את השומן דרך חתך קטן באזור המנותח.

בשלב השני כורתים את עודפי העור בהדרגתיות ובהתאם לתכנון המוקדם של ההליך הכירורגי, כאשר ד"ר מילט מבצע את הסרת עודפי העור בזהירות כדי לא לפגוע במערכת הלימפה, בכלי דם ובתאי עצב.

הכנות לניתוח

ד"ר מילט ינחה אותך לגבי ההכנות הנדרשות לקראת ניתוח מתיחת זרועות בקליניקה. יש סדרת בדיקות שעלייך לעבור לקראת ההליך הכירורגי כדי לוודא שאת יכולה לעבור את הניתוח ואין מחלות רקע או בעיות העלולות לסכן אותך.

תכנון הניתוח הוא קריטי להצלחתו, ויש לבחור מראש את מיקום הצלקת שתיוותר, בהתאם לצרכייך, למראה המבוקש ולמבנה גופך.

החלמה מניתוח מתיחת זרועות

לאחר הניתוח תתעוררי בחדר ההתאוששות. לאחר התאוששות וביקורת ראשונית תוכלי ברוב המקרים להשתחרר לביתך כבר באותו היום.

במרבית המקרים תוכלי לחזור לעבודה ולשגרה מלאה כבר לאחר שבוע, בפרק זמן מה את עלולה לסבול מאי נעימות באזור המנותח, מכאבים, מדימומים ושטפי דם, מנפיחות ובצקות ומירידה זמנית בתחושה בזרועותייך.

לאחר שבוע עלייך לחזור לקליניקה לביקורת ולהסרת תחבושות, אם את יכולה נסי לנוח בבית לפחות שבועיים. כחודשיים שלושה לאחר הניתוח תוכלי ליהנות מהאפקט של מתיחת הזרועות, לאחר שהנפיחות נעלמת והעור מתכווץ.

את התוצאה הסופית רואים אחרי חצי שנה. עלייך לזכור כי הניתוח משאיר צלקות, אלו הולכות, דוהות ומתבהרות עם הזמן, אך הצלקות לא נעלמות לחלוטין.

ניתוח מתיחת זרועות על ידי ד"ר מילט מבטיח לך תוצאה מושלמת בהתאם לחלומות שלך, וכולם ירעיפו עלייך שבחים בגלל הזרועות המתוחות והחטובות, והצלקות לא ימשכו את תשומת הלב כך שתוכלי ללכת עם בגד ים, גופיות וחולצות ללא שרוולים.

לפרטים צרי קשר או התקשרי לטלפון 077-804371

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​