אז כמה עולה ניתוח בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית | ניתוח בטן היקפית - דר ערן מילט

מאת: ד"ר ערן מילט

רגע לפני שאת מחליטה האם לבצע ניתוח בטן היקפית ומבררת מחירים, כדאי שתבדקי כמה דברים חשובים שישפיעו על התוצאות המקסימאליות של הניתוח ולא, לא מדובר רק במחיר, כי לניתוח מתיחת בטן מחיר יקר במידה ותבחרי לא נכון את הרופא המנתח. זכרי תמיד כי המחיר אותו את עשויה לשלם בבחירת מנתח שאינו עונה על הציפיות שלך, הוא הרבה יותר גבוה מהמחיר שתשלמי על ניתוח לא מוצלח. לכן, חשוב מאוד שזה יהיה חקוק היטב בראשך.

 

המלתחה החדשה שלך

ראשית חשוב לי להדגיש כי ניתוח לעיצוב הגוף אינו סתם ניתוח להסרת עודפי עור. לא מספיק להוריד את העור. מדובר בהורדת עודפי העור וארגון מחדש של הרקמות להחזרת הקימורים למקומות הנכונים. נפתרים מעודפי העור ומרגישים בטחון באני החדש שלך ולא פחות חשוב במלתחה החדשה שלך. ירדת במשקל ואת כרגע מעוניינת בהסרת האזורים בהם השומן קודם היה, אני יכול לעזור לך, עם ניתוח למתיחת פלג הגוף התחתון הנקרא- ״מתיחת בטן היקפית״. נוריד את ה״זיכרון״ של האני המלא יותר שלך, להקלה ושיפור המראה והנוחות בלבישת בגדים. על השאלות כמה עולה מתיחת בטן או כמה עולה ניתוח מתיחת בטן, אתייחס עוד מעט בצורה פרטנית. חשוב לזכור כי מה שחשוב הוא שתהיי בידיים בטוחות של רופא מנתח מקצועי המומחה בניתוחי מתיחת בטן- שיעניק לך טיפול ושירות מקצועיים ובהתאם לטעמך ורצונותייך.

הרופא המנתח של יעניק לך שירות מקצועי וביטחון

בבואך לבחור את המנתח שלך, עליך לבדוק מספר גורמים החשובים להצלחת ההליך, בפגישת הייעוץ הראשונית הארוכה, על הרופא שלך להיות קשוב לרצונות שלך, זאת כדי שיוכל להתאים באופן אישי, את הטיפול שהכי מדויק לך. ניסיון מקצועי הוא דבר לא פחות חשוב על מנת להגיע לתוצאות משביעות רצון וגוברות על המחיר. הרבה פעמים כאשר מטופל שואלת כמה עולה מתיחת בטן, חשוב להבין כי המחיר לרוב מגולם באיכות. על המנתח המקצועי שלך לקבוע איזה טיפול הכי מתאים לך לפי ניסיונו הרב, עליו להסביר ארוכות על הפרוצדורה כדי שתדעי בדיוק לקראת מה את הולכת, הכנה הנכונה לקראת ניתוח מוצלח היא הכרחית גם לתהליך ההחלמה לאחר הניתוח.

במרפאה הפרטית שלי חשוב לי שתקבלי יחס וטיפול רפואי אישי משלב הייעוץ דרך הניתוח והביקורות. קשר בלתי אמצעי זה עם הרופא שלך הוא חלק מהאני מאמין שלי כאיש מקצוע, והוא זה שיבטיח הכנה נכונה לניתוח, וטיפול נכון לכל אורך הדרך בהחלמה. חשוב לי לדאוג שבכל שלב ושלב בתהליך תחושי נינוחה, אנחנו דואגים שהתורים לא יתארכו ושהחוויה משלב הייעוץ תהיה אישית ופרטית. חדר הייעוץ והבדיקה נבנו במחשבה על הנוחות שלך והרגשת הפרטיות שלך.

מהו ההליך אותו אעבור?

ניתוח מתיחת בטן היקפית מותח את הבטן, מצר את המותניים, מרים את הישבן, מרים את הירך הצידית. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית. המנותח מושכב על גבו. לאחר ההרדמה הבטן מוסננת בתמיסת המכילה מי מלח, אדרנלין המסייע להפחתת הדימום, לידוקאין להרדמה מקומית ולפיכך הפחתת חומרי ההרדמה הכללית והתאוששות קלה יותר לאחר הניתוח. בסיום הניתוח מבוצעת הרדמה אזורית שתקל עלך הכאב הראשוני לאחר הניתוח.

הימים הראשונים לאחר הניתוח

בימים הראשונים לאחר ניתוח מתיחת בטן היקפית תהיה אי נוחות וכאבים קלים, בהם ניתן לטפל בקלות באמצעות התרופות שד״ר מילט ימליץ עליהן.

בימים הראשונים תלכי כפופה וייקח כשבוע שבועיים להתיישר. ניתן לישון בכל תנוחה שנוחה לך, כל עוד בימים הראשונים יש כיפוף קל בין הירכיים לבטן. תגיעי לקראת סוף השבוע הראשון לניתוח, לפגישת הביקורת הראשונה במרפאה.

השבוע השני לאחר הניתוח

בשבוע השני את חוזרת בהדרגה לפעילויות יום יומיות, ולקראת סוף השבוע הזה ניתן לחזור לנהיגה. אם את עובדת בעבודה שאינה פיסית, תוכלי לחזור במהלך השבוע הזה לעבודה.

שבועות 6-8

בשבועות ה 6-8 סיימת עם חגורת הבטן או המחטב, את אמורה לשוב לשגרת החיים הרגילה שלך ולאהוב את הצורה החדשה שלך. לאחר השנה הראשונה הצלקות יסיימו את הבשלתן ויגיעו לצבען הסופי. תיהני מהתוצאה. הסימנים מהניתוח והבצקות יתחילו להעלם, והצלקות יתחילו להיטשטש. את יכולה לקנות בגדים חדשים שיתאימו לצורה החדשה. וכמובן יכולה לחזור לעסוק בספורט.

כמה דגשים חשובים בתוך ההליך שתעברי:

  • במהלך הניתוח אנו מסירים עור עודף רב ככל האפשר.
  • אנו מחזקים את דופן הבטן, על מנת שלא רק יוסרו עודפי העור אלא גם יקטן המותן מבפנים.
  • אנו משתמשים בשיטות ניתוחיות שיורידו מתח מהעור לאפשר צלקת מיטבית.
  • ניצור טבור אסתטי ומתאים לרצונות שלך.
  • השימוש בשאיבת שומן יתבצע היכן שניתן ליצור חיטוב בכדי להשיג את התוצאה המיטבית.
  • התאמת הצלקת לצרכיך ושמירתה נמוכה וישרה ככל שניתן.
  • נספק חגורה לאפשור החלמה לאחר הניתוח.
  • טיפול מתמשך בצלקת.
  • הניתוח יבוצע ללא שימוש בנקזים.

ומה לגבי המחיר? כמה עולה ניתוח בטן היקפית?

נשים רבות שואלות את השאלה כמה עולה ניתוח מתיחת בטן היקפית או האם לניתוח מתיחת בטן היקפית מחיר שונה מזה של ניתוח מתיחת בטן. האמת היא שזהו ניתוח כירורגי מעט שונה מבחינת הפרוצדורה הרפואית לכל מנותחת בניתוח מתיחת בטן מחיר שונה מזה של מתיחה וכאמור התשובה לשאלה- כמה עולה ניתוח מתיחת בטן היקפית הנו מאוד מורכב וגם הנו בהתאמה למורכבות הניתוח.

התשובה לשאלה- כמה עולה ניתוח בטן היקפית או מחיר בטן היקפית הנו פשוט. כפי שכבר הבנת מדובר בהליך ניתוחי אשפוזי, ולכן עלות של ניתוח מתיחת בטן היקפית מחיר הנע בטווח של 45,000-60,000 ש״ח. בפגישה עם המנתח שלך תקבלי מידע מפורט על כל נושא התשלום – כמה עולה ניתוח מתיחת בטן היקפית והאפשרויות העומדות בפניך. 

לסיכום:

לעלותו של ניתוח מתיחת בטן היקפית מחיר משתנה בין מטופלת למטופלת. חשוב לזכור כי מחיר מתיחת בטן הנו רק רכיב אחד מתוך מכלול משתנים בבחירת הרופא המנתח שלך. מה שחשוב לנו שבמקום שתשאלי כמה עולה מתיחת בטן, תתמקדי באיכות הטיפול ושתהיי בידיים הטובות והבטוחות של ד"ר ערן מילט- רופא מנתח ומומחה בכירורגיה פלסטית משחזרת- לקבלת התוצאות הטובות ביותר עבורך. כאמור, מחיר מתיחת בטן הנו רק רכיב אחד מתוך מכלול שלם עד לקבלת ההחלטה לעבור את ההליך. החלטתך צריכה להיות כרוכה בחיבור האישי שלך אל הרופא המנתח, בידע והניסיון העשיר של המומחה בו בחרת ולא פחות חשוב במישהו שיקשיב לחלומות שלך וליעדים אותם הצבת לעצמך ויסייע לך להביא אותם לכדי מימוש בדרך היעילה ביותר עם תוצאות מקסימליות. כי בסופו של יום, חשוב לנו שתביטי בתוצאות ותיהני מהן.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.