ניתוח חיטוב ירכיים- למי הוא מתאים

ניתוח חיטוב ירכיים

הקדמה

חולמים על ירכיים בעלות מראה חלק, צעיר ואסתטי? כל הפרטים על ניתוח חיטוב ירכיים ולמי בדיוק ממולץ לעשות אותו.

אתם בסופו של תהליך בו השלתם קילוגרמים רבים ממישקלכם? רוצים להשלים את המראה המחוטב ? ניתוח של מתיחת הירכיים מיועד בעיקר למטופלים ולמטופלות שירדו במשקל הסובלים מעודפי עור ושומן באזור הירך. הניתוח הנפוץ מטפל בעודפי העור בירך הפנימית, אך ד״ר מילט מבצע גם ניתוח להסרת עודפי עור בירך החיצונית (lateral Thigh Lift). ההליך הכירורגי אינו סתם ניתוח להסרת עודפי עור, כיוון שמטרתו העיקרית היא להעניק לירך מראה חלק, אלסטי, צעיר ואסתטי, בדיוק כמו זה עליו חלמתם.

האם הניתוח מתאים לכל אחד?

הניתוח אינו מתאים לכל אחד או אחת, חשוב לעבור לפחות פגישת ייעוץ מסודרת ומספר בדיקות בטרם תתקבל ההחלטה על הניתוח. הרופא המנתח יסביר על מהלך הניתוח, תקופת ההחלמה, סיכונים וסיבוכים אפשריים. לכן, אם את סובלת מעודפי עור ושומן בירכיים לאחר ירידה משמעותית במשקל גופך ונותרו עודפי עור הנראים כמו קפלים בעור שאינם משתפרים למרות חלוף הזמן ולמרות הפעילות הגופנית המאומצת, ד”ר מילט יכול לסייע לך עם ניתוח מתיחת ירכיים (Thigh Lift).

הניתוח נועד להקלה, לשיפור המראה האסתטי של הירכיים, למניעת תופעות כמו שפשוף של קפלי העור הגורמים לגירוי מקומי ולתחושה לא נעימה, ובנוסף תוכלי ללבוש את הג’ינס שכבר מזמן לא עלה עלייך.

 

להשלים באופן מקסימאלי את תהליך הפחתת המשקל

אתם מביטים במראה, הגעתם אל היעד, השלתם את כל הקילוגרמים העודפים וכעת אתם רוצים להגיע אל הקיץ מוכנים באופן מושלם למלתחה החדשה שקניתם לעצמכם ללא עודפי העור המיותרים, יש מגוון ניתוחים המתאימים למטופלות (ומטופלים) המשילות קילוגרמים רבים ממשקל גופן. אחרי ירידת משקל דרסטית באמצעות דיאטה או ניתוח בריאטרי, רוב המטופלות אכן שמחות מהתוצאה אך המראה של קפלי העור באזור הירכיים צורם ומפריע להן. לא ניתן להעלים את עודפי העור באמצעות פעילות גופנית, תכשירים שונים או ירידה נוספת במשקל – הפתרון הנכון הוא לעבור ניתוח למתיחת הירכיים בקליניקה הפרטית של ד”ר מילט.

כל מטופלת זוכה לייעוץ מקצועי, לליווי צמוד ולהדרכה, כאשר ד”ר מילט מקשיב לרצונות ולחלומות הכמוסים של המטופלת כדי לתאם ציפיות ולהציע את הטיפול המקצועי והנכון ביותר ולהשלים יחד את התהליך אותו עברתן. בקליניקה הפרטית מקפידים על אווירה נינוחה ורגועה, דיסקרטיות מלאה, ניתוח מקצועי על ידי צוות מנוסה ובעל כל ההסמכות הנדרשות, כל זאת ועוד במטרה לעזור לך להגשים חלום וליהנות מירכיים אסתטיות וחלקות לאורך זמן.

 

מה קורה בניתוח וכיצד עלי להיערך?

הניתוח אורך כשעתיים עד שלוש שעות, בהרדמה מלאה. יש להקפיד על צום לפני הניתוח בהתאם להנחיות הרופא, ולפני הכניסה לחדר הניתוח ד”ר מילט יסמן את מיקום שאיבת השומן ומתווה הכריתה של עודפי העור. בתחילת הניתוח שואבים שומן מהאזור ובשלב השני כורתים את עודפי העור ובסוף מותחים את העור ומעצבים את הירכיים לקבלת מראה חלק, צעיר ואסתטי. הניתוח כמו כל הניתוחים לעיצוב הגוף שד״ר מילאו מבצע, מתבצע ללא שימוש בנקזים.

אחרי הניתוח שוהים בחדר התאוששות תחת השגחת רפואית, יש לחבוש מחוך אלסטי להפעלת לחץ מתון על האזור המנותח כדי למנוע בצקות ונפיחות. עלייך להישאר לילה אחד תחת השגחה רפואית ולמחרת לאחר ביקורת תוכלי להשתחרר לביתך, לאחר הסבר מפורט על ידי ד”ר מילט כיצד לשמור על סטריליות והיגיינה.

הימים שלאחר הניתוח

בימים הראשונים לאחר ניתוח מתיחת ירכיים עלייך להקפיד על שטיפת האזור ולשמור על היגיינה באזור הניתוח, לרוב סובלים מאי נוחות זמנית, מדימומים ומשטפי דם ובצקות באזור המנותח. בדרך כלל אפשר לחזור לשגרה כעבור שבוע עד שבועיים, לאחר כשבוע יש להגיע לקליניקה לביקורת ולאחר שבועיים ביקורת נוספת להחלפת הפלסטר שמונח על הצלקת.

מומלץ להימנע מפעילות גופנית במשך חודש וחצי, ללכת עם המחטב ולהימנע מהרמת משא כבד. ד”ר מילט יסביר לך לפני הניתוח על הצלקות וכיצד להגן עליהן מהשמש. את התוצאה הסופית תוכלי להתחיל לראות מיד אך לאחר חלוף הבצקות, לאחר מספר חודשים, זו תהיה התוצאה הסופית. הצלקות יופיעו בחלק הפנימי של הירך, והן ישתפרו ויתבהרו עם הזמן, אך הן לא ייעלמו לחלוטין. 

 

כעת את יכולה ליהנות מהמלתחה החדשה שרכשת לקיץ

לסיכום: כדי להבטיח שתיהני מהתוצאה עליך לבחור נכון את המנתח, כך תיהני מחוויה נעימה יותר ומתוצאה סופית נפלאה, בדיוק כפי שדמיינת. ד"ר ערן מילט, מומחה בכיר לניתוחים פלסטיים שביצע ניתוחי חיטוב ירכיים רבים, הוא שילוב בין מקצוענות בלתי מתפשרת לרגישות הקשבה והכלה, כל אלו צריכים להיות חלק מסך קבלת ההחלטות שלך, לפני ההחלטה על ניתוח חיטוב ירכיים או על ניתוח אסתטי זה או אחר.