מומחה למתיחת בטן- כך תבחרי בתבונה

הגעתן להחלטה לעבור ניתוח מתיחת בטן? נמצאתן מתאימות לניתוח? בראש ובראשונה עליכן לבדוק מספר פרמטרים חשובים בנוגע למנתח שלכן, מהו תחום ההתמחות שלו? האם הוא חבר בארגון לכירורגיה פלסטית? ולא פחות חשוב האם שמעתן המלצות מנשים שעברו אצלו את הניתוח? כל אלה יובילו אתכן לתובנות האם הוא מומחה למתיחת בטן- מה שיגדיל את הביטחון שלכן ברופא המנתח שלכן.

דר ערן מילט מומחה למתיחת בטן

מחפשת רופא מומחה לניתוח מתיחת בטן? בצעי תחקיר מקדים

כן, ממש כמו כתב בכיר ברשת חדשות, בצעי תחקיר מקדים על המנתח שלך, חשוב מאוד בבחירת רופא מומחה למתיחת בטן ולוודא שהרופא אכן מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר בהסתדרות הרפואית בישראל ובאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, קראי חוות דעת של מטופלים באתר הבית של הרופא ובאינטרנט. התקשרי אל המרפאה, תקבעי פגישת יעוץ ושוחחי עם הרופא, שאלי שאלות הנוגעות לניתוח ואם את מרגישה שיש חיבור, ואת אכן נמצאת מתאימה לניתוח, תקבעי תור לניתוח.

בחרת מומחה? קיימי פגישה אישית עם המנתח שלך

קבעי פגישת ייעוץ עם מומחה למתיחת בטן אחד או עם מספר מומחים, אם ברצונך לבדוק כמה הצעות. במהלך פגישה שכזו חשוב לבדוק שוב שהמנתח שלך אכן מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. המנתח יבחן את האזור בגוף בו את מעוניינת לטפל. זה בדיוק הזמן לשתף את הרופא בהיסטוריה הרפואית שלך, אם את אחרי הריונות, האם עברת ניתוח קיסרי, נוטלת תרופות מסוימות, מעשנת, רגישה לתרופות או חומרים אמירים או לאחר ניתוח בריאטרי.

כל מידע אותו תקבלו בפגישה יסייע לכן להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכן, וחשוב מאוד לדעת לשאול את כל השאלות הנכונות.

השאלות המומלצות בפגישה עם רופא מומחה למתיחת בטן:

• עד כמה אני מתאים לניתוח?
• האם קיימות אופציות נוספות שאינן כרוכות בניתוח עבורי?
• האם יש לחזור על הניתוח בכל כמה שנים?
• מהן האפשרויות הניתוחיות? מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד מהם?
• האם מיקום הטבור יראה טבעי?
• איך תשפיע עלי ההרדמה ובאיזו הרדמה מדובר?
• מה תופעות הלוואי והאם קיימים סיבוכים בעקבות הניתוח?
• כיצד הרופא יעקוב אחר התקדמותי לאחר הניתוח? לאיזה טיפול מעקב אצטרך? כמה זמן אני יכולה לצפות לתקופת החלמה?
• כמה זה עולה?

בבואך לשקלל את הנתונים שבידייך, חשוב לזכור, גם אם עשיתן שיעורי בית ומצאתן מנתח שאתן אוהבות ומרוצות מתוצאותיו על מטופלים אחרים , ההחלטה להמשיך בניתוחים קוסמטיים היא שלכם בלבד. ודאו שאתם מרגישים בנוח עם המנתח ושהוא אכן מומחה למתיחת בטן ושהוא יהיה נאמן ומחויב לבחירות הטיפוליות שלכן.

החיבור ברמה האישית למנתח הוא בחשיבות עליונה., אתן תזדקקו לתמיכה, למעקב, לייעוץ ולנכונות ומחויבות של הרופא לטפל במקרים של סיבוכים ולעיתים סדרת טיפולי המשך. זכרו, ידע זה כוח וככל שנדע להגדיר מטרות, כך גדל הסיכוי שנהיה מרוצים מהתוצאות.

על הקליניקה של ד"ר מילט

דוקטור ערן מילט מומחה למתיחת בטן

בקליניקה הפרטית של ד״ר מילט אשר הנו רופא מומחה למתיחת בטן, נעשתה חשיבה מעמיקה ומקיפה לכל הצרכים שלך, אנחנו דואגים שהתורים יהיו קצרים ככל הניתן ושהחוויה משלב הייעוץ תהיה אישית פרטית ומכילה. חדר הייעוץ והבדיקה של ד״ר מילט נוצרו מתוך מחשבה מלאה על הנוחות שלך והרגשת הפרטיות שלך.

בפגישת הייעוץ הראשונית הארוכה, ד״ר מילט ישמע את הרצונות שלך, יתאים את הטיפול שהכי מתאים לך לפי ניסיונו הרב, ויסביר ארוכות על ההליך, ההכנה הנכונה לקראת ניתוח מוצלח וההחלמה לאחר הניתוח.

על מנת ליהנות מתמונות לפני ואחרי, תצולמי, בנוסף לצילומים הסטנדרטים, בבגד לבחירתך (לבנים, בגד ים או בגד אחר) אותו תביאי איתך לפגישה הטרום ניתוחית, שתוכלי לאחר הניתוח להצטלם בו שוב וליהנות מההשוואה.

על דוקטור ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות

לאחר ההתמחות המשיך לתת התמחות בכירורגיה פלסטית משחזרת ומיקרוכירורגיה בבית החולים פיטר מק לסרטן שבמלבורן אוסטרליה, וכן עבר תת התמחות בכירורגיה קוסמטית על מגוון קשתיה עם דגש על הניתוחים לעיצוב הגוף וניתוחי פנים תחת הדרכתם של גראהם סאות׳ויק, מוריס ריץ, אנדרו גרינסמית׳ ופלסטיקאים מובילים נוספים במלבורן.

כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא שם עוסק בשחזורים אחראי על השירות הפוסט בריאטרי (לניתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל) וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים טיפול בגידולי עור, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית – ניתוחי פנים וניתוחי אף, ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, ניתוח בטן היקפית וכן ניתוחים לעיצוב הגוף לאחר ירידה מסיבית במשקל.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.