ניתוח מתיחת בטן היקפית אחרי
ניתוח מתיחת בטן היקפית לפני

כיצד להתכונן לניתוח בטן היקפית- כך תתכונני בצורה מיטבית

המומחה ד"ר ערן מילט שביצע בהצלחה מרובה אלפי ניתוחי מתיחת בטן, כינס במיוחד עבורכן את כל מה שאתן צריכות לדעת על ההכנות לקראת ניתוח בטן היקפית בדרך היעילה והבטוחה ביותר. טור אישי.

את בוודאי מכירה את ההרגשה הזאת, לאחר מאמצים מרובים שהשקעת, כדי לרדת במשקל, נשארות לא מעט "טביעות אצבעות" של המשקל העודף הגורמות לך להרגיש לא שלמה, וכעת את מעוניינת בהסרת עודפי העור שהכילו בתוכם את השומן שהיה. אנחנו כאן כדי לעזור עם ניתוח למתיחת פלג הגוף התחתון – ״בטן היקפית״. נוריד את ה״זיכרון״ של האני המלא יותר שלך, להקלה ושיפור המראה והנוחות בלבישת בגדים וכדי לסייע לך להגשים את היעדים אותם הצבת לעצמך בתהליך הירידה במשקל באופן האסתטי ביותר.

כיום, בעולם שבו כמות המידע היא אין סופית, היה חשוב לי לעשות עבורכן סדר כמומחה למתיחת בטן וניתוחי עיצוב הגוף רגע לפני שאתן מחליטות על ניתוח בטן היקפית, חשוב שתדעו איך אנו המנתחים מתייחסים לבטן יחד עם האזורים הסמוכים לה, אותם אנו רואים כיחידה אחת, ואף מנסים לתת למטופלות מענה כולל כמו, הרמת ועיצוב אזור הערווה, הדגשת המותן באמצעות תפרים פנימיים, מתיחת הירך הקדמית, ולעתים אף מרימים את הירך החיצונית ומרימים ומעצבים את הישבן באמצעות גרסה משודרגת של הניתוח, הנקראת מתיחת בטן היקפית.

כיצד להגיע להחלטה הנכונה עבורי?

ניתוח לעיצוב הבטן אינו סתם ניתוח להסרת עודפי עור. לא מספיק להוריד את העור. מדובר בהורדת עודפי העור וארגון מחדש של הרקמות להחזרת הקימורים למקומות הנכונים. בניתוח בטן היקפית אני מבצע מספר פעולות – מסיר את עודפי העור ורקמה תת עורית (שומן מהבטן) ומבצע הידוק של רקמה ששומרת את תוכן הבטן במקומה.

פעולות אלו אמורות לייצר מראה אסתטי יותר לבטן. חשוב לי לציין כי כאשר אישה עדיין מתכננת להמשיך בילודה, אמנם אין מניעה חד משמעית לביצוע מתיחה של הבטן. אך חשוב להבין כי תוצאות הניתוח עלולות להיפגע, לאחר הריון ולידה.

ההחלטה אם לערוך את הניתוח לפני סיום הילודה היא משותפת לרופא המטפל וכמובן לפציינטית ותלייה בעד כמה הבעיה מפריעה למטופלת, או שניתן לדחות את הניתוח עד לאחר סיום הלידות. בכל מקרה, אני ממליץ תמיד לבחור במנתח שיהיה קשוב לצרכייך, אך ידע להציב בפניך גם את הצפוי בעקבות שינויים גופניים שהגוף עשוי לעבור לאחר לידה, ועלולים להשפיע על תוצאות הניתוח.

רשימת עשי ואל תעשי לפני ניתוח מתיחת בטן:

החלטת לבצע ניתוח בטן היקפית? יש להתכונן כראוי ולהקפיד על מספר כללי ברזל חשובים, כדי שהתהליך יעבור בהצלחה והתוצאה תהיה מיטבית. רשימת הצ'ק ליסט שלי למטופלות.

• חשוב להגיע לניתוח בטן היקפית במשקל גוף מתאים. מטופלות בעלות עודף משקל, עלולות להיות בסיכון יתר. כך גם נשים שירדו במשקל בצורה משמעותית, הצריכות לשמור על יציבות במשקל, כמה חודשים לפני הניתוח.

• ערב לפני הניתוח חשוב לרחוץ היטב את הגוף ובעיקר את אזור הבטן התחתונה בסבון.

• דאגי למלווה, אם זה חבר או בן משפחה, ליום השחרור מהמרכז הרפואי.

• חשוב לדווח על כל תופעה בריאותית חריגה, מחלות ויראליות, תגובות אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת.

• חשוב לדווח על נטילת תרופות קבועות או ויטמינים.

• הימנעי לחלוטין מעישון לפחות כחודש ימים לפני הניתוח.

• דווחי על נטילת תרופות, בייחוד אלה המשפיעות על קרישת הדם (וולטרן, אדויל, אספירין, ויוקס, אטופן, ארטופן,נקסין, קסרלטו, אליקוויס ואף אומגה 3) התרופות הללו עלולות להפריע למהלך הניתוח.

• אם את מצויה בהליך של דיאטה וירידה במשקל, הוסיפי לתזונה היומיומית שלפני הניתוח חלבונים, ויטמינים וברזל, זאת כדי למלא את מאגרי הגוף מחדש.

מילה אישית לסיום

במרפאה שלי, היה חשוב לי לממש את החזון הפרטי שלי והוא: מתן שירות רפואי מקצועי ואישי, לדאוג שתקבלי יחס וטיפול רפואי אישי משלב הייעוץ דרך הניתוח והביקורות. וכמובן לשמור על קשר בלתי אמצעי שהוא בעיני ההכנה הנכונה לניתוח, וטיפול נכון לכל אורך הדרך בהחלמה.

בקליניקה הפרטית שלי הצוות ואני דואגים שהתורים לא יתארכו ושהחוויה משלב הייעוץ תהיה אישית ופרטית. חדר הייעוץ והבדיקה נבנו במחשבה על הנוחות שלך והרגשת הפרטיות שלך. בפגישת הייעוץ הראשונית הארוכה, חשוב לי לשמוע את הרצונות שלך, ובהתאם לכך להתאים את הטיפול שהכי מתאים לך, זאת על סמך ניסיוני הרב בתחום.

על מנת ליהנות מתמונות של לפני ואחרי, תצולמי, בנוסף לצילומים הסטנדרטים, בבגד לבחירתך אותו תביאי איתך לפגישה הטרום ניתוחית, שתוכלי לאחר הניתוח להצטלם בו שוב וליהנות מההשוואה.

ד״ר ערן מילט מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ומומחה למתיחת בטן. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.

 

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.