ניתוח הרמת חזה- כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

ניתוח הגדלת חזה - ד

מאת: ד"ר ערן מילט

 

חלומן של נשים רבות הוא לעצב חזה זקוף ושופע ליצירת מראה מושך וסקסי ולחיזוק תחושת הביטחון, רגע לפני שאת מממשת את החלום הד"ר ערן מילט עונה על כל השאלות החשובות והמידע שאת חייבת לדעת על ניתוח להרמת החזה.

 

מדוע הניתוח להרמת חזה כל כך פופולארי?

ישנן מספר סיבות לפופולריות הגבוהה של ניתוחי הרמת חזה בקרב נשים. אני מאמין שמראה חיצוני אסתטי ומושקע מסייע מאוד ביצירת דימוי גוף חיובי החשוב לנשים רבות והוא המוביל בסופו של דבר להחלטה לעבור ניתוח הרמת חזה.

 

למי מתאים הניתוח?

ניתוח להרמת החזה הוא ניתוח לנשים עם חזה נפול מרוקן וצנוח משהיו רוצות. מדובר מעבר להקטנה של מעטפת עור השד בעיצובו מחדש ליצירת שד מלא, מורם ואסתטי יותר. הניתוח מוצע גם לנשים שמעוניינות להסיר שתלי סיליקון קיימים ויש צורך בהסרת עודפי עור שנותרים אחרי ההסרה. מקובל לחשוב כי בעיקר לידות עלולות לפגוע במראה ובצורה של החזה אך חשוב לדעת כי גם עליות או ירידות במשקל, דיאטות או תהליכים הורמונליים שעוברים על הגוף הם גורמי השפעה המביאים לצניחת שדיים, כמובן ישנו גם נושא הגיל ותהליך הזדקנות השדיים.

 

אילו אופציות ניתוחיות עומדות בפנינו?

עולם הרפואה האסתטית מציע כמה סוגים של ניתוחים להרמת חזה. הסוגים השונים של ניתוחי הרמת חזה נבדלים זה מזה בשימוש בשתלים או בהרמה ועיצוב עם רקמת השד המקורית ואף הקטנת השד משולבת בהרמה. לכאן או לכאן, התוצאה הסופית תהיה חזה שופע ומלא.

ההליך יתקיים בהרדמה מלאה ויש להתכונן לקראת תקופת ההחלמה עליה נפרט בסעיף הבא.

ההחלמה לאחר ניתוח להרמת חזה

תתעוררי בחדר ההתאוששות בהרגשה נוחה. תהיי עם חזית החלמה ומעליה לעיתים חבישה אלסטית. לאחר מספר שעות, תשוחררי לביתך עם הנחיות מפורטות שלי להמשך.

השבוע הראשון 

כבר בימים הראשונים תוכלי ממש לראות מבעד לפלסטרים את השיפור במבנה השד ובמיקום הפטמות. בימים הראשונים לאחר ניתוח להרמת חזה תהיה אי נוחות וכאבים קלים, בהם ניתן לטפל בקלות באמצעות התרופות עליהן אמליץ. המקלחת הראשונה באזור המנותח תהיה יומיים אחרי הניתוח, ואז לראשונה תסירי את החבישה והחזיה. מתחת לחזית ההחלמה, תגלי חזייה מיוחדת מפלסטר שנייצר עבורך בסיום הניתוח. חזית פלסטר זו תלווה אותך במהלך בשבועיים שלושה הראשונים שלאחר הניתוח. לאחר הניתוח מומלץ לישון על הגב עם גב מעט מורם, ותלבשי את החזיה 24 שעות ביממה.

השבוע השני 

בשבוע הזה את חוזרת בהדרגה לפעילויות יום יומיות, ולקראת סוף השבוע הזה ניתן לחזור לנהיגה.
אם את עובדת בעבודה שאינה פיזית, תוכלי לחזור במהלך השבוע הזה לעבודה.
בפגישה השנייה, סביב שבועיים לאחר הניתוח תוסר חזית הפלסטר וקצוות החוטים הנמסים.

שבועות 6-8

סיימת עם חזית ההחלמה, את אמורה לשוב לשגרת החיים הרגילה שלך כולל פעילות גופנית מלאה שתהיה לך עם החזה החדש נוחה מתמיד. הסימנים מהניתוח והבצקות יתחילו להעלם, והצלקות יתחילו להיטשטש. יכולה לקנות בגדים חדשים, כולל חזיות ובגדי ים, שיתאימו לצורה החדשה.

השנה הראשונה

לאחר השנה הראשונה הצלקות יסיימו את הבשלתן ויגיעו לצבען הסופי, החזה יגיע לצורתו הטבעית והסופית. תיהני מהתוצאה.

 

 לסיכום:

אני מאמין שהרצונות שלך צריכים לעמוד לנגד עינינו לכל אורך התהליך, לשם כך אני מקפיד שהקליניקה שלי תייצר את החוויה שתעזור לך לעבור את הניתוח בדרך הטובה והבטוחה ביותר. יחס אישי ושמירה על הפרטיות, תוך מצוינות בביצוע הניתוח ותשומת לב לפרטים הקטנים הם מהעקרונות הבסיסיים בעבודתי. הבחירות שלך ינחו אותנו משלב קביעת הייעוץ ועד הביקורת האחרונה אחרי הניתוח. קשר בלתי אמצעי זה יבטיח הכנה נכונה לניתוח, וטיפול נכון לכל אורך הדרך בהחלמה.

ד"ר ערן מילט

ד"ר ערן מילט

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר מילט סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות. כיום משמש כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי שיבא בשחזורים וביתוחים לאחר ירידה מסיבית במשקל וכן מנהל מרפאה פרטית בה מבצע את מגוון הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הכוללים ניתוחים לעיצוב הגוף והחזה, רפואה משחזרת וכירורגיה אסתטית - ניתוחי פנים ואף וכן ניתוחים לעיצוב הגוף, טיפול בגידולי עור ועוד.